Vad fort det gick.....



Vart tog helgen vägen? Du har varit såååå orolig på nätterna så vi har haft fullt upp med att få Dig att somna om. En natt höll Du på i 1,5 timme men sedan vände det och i natt sov Du till 04 i morse, fick nappen och somnade om till 05. Helt plötsligt så känns det ok att gå upp vid 05...bara Du sover hela natten!

Så trött och så ledsen...

I lördags var jag och pappa på bio och Du var hos kusinerna i Växjö några timmar. Du var lite ledsen när vi gick men sedan hade det gått bra. Jag och pappa såg Män som hatar kvinnor (jättebra!) men när bion var över så längtade vi så mycket efter Dig så vi skyndade oss till bilen och körde och hämtade Dig. Det hade gått jättebra och Du blev med all säkerhet ompysslad av lilla Tyra. 



Igår var det mors dag. Min första! Du hade köpt jättefina blommor till mig :) Igår var en helt underbar dag. Vi var uppe tidigt och pappa tvättade en massa maskiner tvätt. Vi körde till Kosta outlet och gick där en stund. När vi kom hem så sov Du först en stund och sedan hade vi det mysigt ute på gräsmattan. På kvällen blev det en låååång promenad och vi var ute i nästan två timmar! Promenaden avslutades med glass till Din stora glädje. Du blir helt galen när Du ser att vi äter glass och skulle nog få ner en hel glass utan problem. 

Igår kväll var det lite oroligt när Du skulle somna och jag vet inte riktigt hur vi skall göra. Du får välling i Din säng och vill helst att vi skall vara hos Dig under tiden Du dricker den och tills Du somnar. Hmmm...det löser sig nog. 



Just det. Nu vinkar Du för fulla muggar....jag är inte säker på att Du har riktigt koll på när det ska göras men Du är supergullig. Igår reste Du dig upp mot Turtles låda och hängde över den och kollade ner på hans hem. Fy vad det går fort nu. Än så länge så kan Du inte sätta Dig upp själv men när det kommer så räknar jag mig att möta en stående Agnes i spjälsängen...phu. Du har ju inte riktigt förståndet till att stå än så Du trillar ju hela tiden.

 
En till tand på gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0