Sommar, sommar, sommar...





Solen skiner och det är dags att vara ute mycket. Då måste man skydda en liten tulla som dig. jag plockade fram tuben med solskyddsfaktor 50 och förberedde mig på mycket slingrande och gnäll. Men du tyckte det var jätteskönt att bli insmord. Till och med när jag gnodde in smörjan i ansiktet var du glad och jag tror till och med du blev lite besviken när jag slutade smörja. Sen tappade vi upp vatten i din swimmingpool och efter det gick vi en tur på byn. Nu sover du i din säng. Jag lyfte in dig från vagnen utan att du ens vaknade.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh vad mysigt ni verkar ha det... Jag längtar ihjäl mig efter er. Pappa är duktig som smörjer in Dig. Jag behöver ju inte vara orolig! Han är så bra, Din pappa.



Massa pussar och kramar till mitt lilla hjärta!

2009-06-22 @ 12:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0