Nu går vi mot mörkare tider...



Då var midsommar över. J-vlaJenny och Ola kom hit och fredags och åkte i morse. Du blev sååå glad när Du såg J-vlaJenny...eller i alla fall när Du fick syn på hennes halsband...ett hjärta som Du tydligen kände igen och som var väldigt spännande att stoppa i munnen. Ola busade med Dig och det är ALLTID uppskattat...

Hur spännande är det inte med ett halsband i munnen... Jenny har även roliga örhängen att pilla på...

Midsommarafton slutade självklart i regn...hallå...vi bor i Hovmantorp...orten som vädergudarna glömde. Det regnar ALLTID här! Du, jag och Jenny gick och matade ankorna midsommarafton med pappa och Ola fixade käk (trodde vi men det visade sig att det var väldigt, väldigt viktigt att dricka öl :) ). Naturligtvis började det spöregna när Du satt i sulkyn. Jenny räddade Dig lite genom att lägga sin tröja över Dina ben och till slut fick Du min tröja över huvudet men vi var alla dyngsura när vi kom hem!

 Så här söt var Du midsommarafton...eller ja, detta var tredje klädombytet efter en del missöden. Så fina kläder som Du fått av Jenny!

Midsommardagen åkte vi till Kosta outlet. Vi fokuserade mest på maten faktiskt...käkade skitgod buffé. Jag har fortfarande svårt att komma över informationen att Ola alltid beställer två pizzor till sig själv. Först en med en massa gott och sedan en vanlig, typ med ost och skinka, som ska vara klar en kvart efter den första. Han älskar pizza....

Jenny och Ola...Jenny gillar verkligen att bli fotograferad....

Idag har vi haft väldigt varmt så jag passade på att sitta med Dig en stund på gräsmattan. Det är så mysigt att få vara med Dig särskilt nu när jag vet att jag ska jobba hela veckan. Min lilla söta gullunge som är världens snällaste. Jag passade på att ta en massa fina foton på Dig när vi satt på gräsmattan. Idag smakade Du både gräs och jord...spännande! Du är så fin i de lila kläderna som Du fått från Gunilla i Åhus. Äntligen passar de!




Det är mycket miner för tillfället...och vifta med ögonbrynen....



Små små tänder....

Kommentarer
Postat av: mormor Karin

Så fin du är i alla dina färgglada kläder. Din mamma kommer snart att vänja sig vid att lämna dig när hon ska till jobbet. Du finns ju där när hon kommer hem och då har du ju längtat efter henne, eller hur? Du älskar ju dom båda och är en trygg liten gullig tös. Många kramar från mormor (jag längtar också efter dig)men vi ses kanske snart!

2009-06-21 @ 19:33:35
Postat av: Anonym

Lindajävel. Ta bort mig!

2009-06-21 @ 21:39:24
Postat av: tant pia

Ha henne kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-22 @ 15:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0