Miner och mys



För tillfället är Du inne i en göra roliga ljud/miner-period. Hela morgonen har Du suttit och sett ut som en fisk som gapar och stänger munnen hela tiden...jättesöt! Det är väldigt mycket "studera mamma" under dagarna och Du söker hela tiden min blick. Om jag ger Dig busblicken så börjar Du skratta.

Det har visat sig att Du älskar att bli kliad/smekt på ryggen. Häromdagen när Du låg i vår säng och ålade runt så lyfte jag på tröjan och smekte Dig över ryggen med fingertopparna och Du blev helt paralyserad. Efter 20 minuter var jag ganska trött i handen och när jag slutade så började Du åla vidare igen...

En av favortisakerna för tillfället är att förstöra...helst ska det vara tidningspapper. Ger man Dig en tidning så ligger det tusentals små remsor över hela golvet efter en stund. Du är väldigt fokuserad när Du arbetar Dig igenom hela tidningen...allt ska strimlas.

Idag åker vi till Skåne och ska gå på bröllop...tjooohooo! Lillebror ska bli en gift man...oj, vad jag kommer lipa. Han är så fin Din morbror och jag är så stolt. Jag hade aldrig kunnat hålla ett tal för då hade jag lipat mig igenom hela talet...fy vad jag har blivit blödig sedan Du kom till världen. Du kommer dock missa hela händelsen eftersom Du ska terrorisera jävlaJenny. Jag är inte ett dugg orolig men har för säkerhets skull skrivit låååånga listor om hur Du brukar fungera...som att Du t ex gärna vaknar kl 04 för tillfället (fast i morse så fick jag Dig faktiskt att somna om så Du sov till 05).


Kommentarer
Postat av: mormor Karin

Vilka fina miner du kan göra. Mamma har säkert lika roligt som du när du strimlar tidningarna. Det är bara att njuta av tiden och av allt du hittar på för man glömmer så lätt och tiden försvnner så fort. Om mamma lipar när morbror Danne ska gifta sig så vad tror du då mormor kommer att göra!! Jo, lipa ännu mer.Det ska bli så kul att träffa dig igen lilla stumpan.

2009-06-05 @ 08:40:13
Postat av: Sofia

Vilken fin tand du har! Vad bra, nu kan du ju tugga dina poppor!

2009-06-05 @ 15:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0