För varmt...men inte för vår "Fluffy"



För en badflicka som Du är det helt perfekt väder men för en snorig, febrig mamma är det helt värdelöst. Idag har Du badat i poolen och pappa fyllde på med en massa varmt vatten. Du är ju trots allt lite snorig. För säkerhets skull så satte jag på Dig den fina baddräkten oxå...hihi....
Kul att ligga på magen och åla runt i poolen!

Inte lika kul att komma upp från poolen!
Desto roligar att känna på rosorna med pappa!
 Roligast är nog att ligga naken på gräsmattan...



Världens finaste tjej med världens fluffigaste hår. När klockan var fem i kväll blev Du lite gnällig så jag satte mig med Dig i soffan. Du gosade in Dig och det dröjde inte många sekunder förrän Du var på väg att somna. Det är så mysigt när Du gosar riktigt med oss och borrar in Ditt lilla huvud i famnen och håller riktigt hårt om halsen. Vi är inte så bortskämda med det eftersom Du aldrig har somnat när vi gått och burit på Dig eller velat ligga i famnen (förutom när det vankades mat) så varje gosstund är unik...fast det blir fler och fler...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Agnes! Du ska ju bada där jag badar,hela sommaren, var inte det överenskommet?



Moppan

2009-06-30 @ 18:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0