Bort värme bort...



Jag är redan trött på värmen och jag tror nästan att Du håller med.... Även om jag inte hade varit sjuk så hade ligga och sola ändå varit uteslutet med Dig i närheten. Du ska ju helst vara i skuggan och vill gärna ha sysselsättning hela tiden. Fast ibland tycker Du det är skönt att bara sitta på gräsmattan och känna på gräset...

Du har verkligen Din egen stil...men visst funkar det att åka vagn med en eller två fötter upp. Samma sak är det vid köksbordet. När Du sitter och äter slänger Du gärna upp fötterna på bordet och GUNGAR!!! Jag trodde att vi skulle ha de här diskussionerna om fem år eller så...

Idag har pappa varit trött efter gårdagens partajande men han lyckades ändå promenera iväg till sjön med Dig och storasyster. Ni var där några timmar men det blev inget badande för Dig förrän Du kom hem och fick plaska i poolen.

Igår när vi hade tjejkväll hade vi lite bus på skötbordet. Du har en massa roliga miner för Dig hela tiden nu...,.och det är mycket bus och skratt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0