Kan stå själv



Stora tjejen har börjat våga släppa taget. Igår hände det för första gången. Du stod hos pappa och sedan släppte Du helt plötsligt och började klappa händerna. Idag stod Du själv i sängen.


Enligt pappa är det full rulle här hemma och jag ser lite av det när jag kommer hem från jobbet. Du är inte stilla två sekunder. Allt ska undersökas och kännas på. Maten är fortfarande inget problem....minst sagt....allt går ner, utom tzatsiki då..


Igår morse sov Du till kl 08!!! Det har aldrig hänt och hela familjen var nog förvånad. Jag var ledsen som inte fick pussa Dig hejdå innan jag åkte till jobbet fast desto gladare blev jag när både Du och pappa stod på perrongen igår när jag kom hem från jobbet. Igår hade Du tydligen bara haft en sovstund på middagen så vi trodde att Du höll på att ställa in Dig men idag var allt som vanligt igen. Du vaknade tidigt och sov många pass under dagen. Varför ska man vara förutsägbar liksom?


Så här trött är Du efter maten när pappa försöker hålla Dig vaken så jag ska få en liten stund med Dig på kvällen....stackars liten...och nu ligger Du i sängen och dricker välling. Du älskar Din säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0