Dags för Agnes filmpremiär...



Nu har jag förstått att det även går att lägga ut filmer så här kommer en liten film från när Du fick testa napp för första gången. Du är en vecka gammal... 
 

För övrigt så har dagen varit härligt upptagen. Du sov ännu en natt till halv fem, fick mat, ren blöja och somnade om. Pappa gick upp med Dig halv åtta och då satt ni och tittade på TV med storasyster. Du är helt fascinerad av TV;n. Under tiden passade Du på att bajsa ner Dig själv och pappa. Eftersom Du numera bara bajsar 1 gång/dygn så blir det ju en del.... Ja, ja...nu fick vi en anledning att starta ännu en maskin tvätt. Sedan åkte pappa ner och handlade bröd till frukost och jag gjorde två plåtar med kladdkaka till dopet. Efter det åkte vi och tittade på när Zacke spelade innebandy. Han hade en ny klubba och var superduktig (1 mål och 2 assist). De vann och leder nu serien! Även detta tyckte Du var väldigt intressant men när Du blev trött och de satt igång en massa musik var det inte lika kul så då åkte Du och jag hem. Väl hemma kissade Du ner både Dig själv och sängen...mera tvätt...phu...,,,matdags för resten av familjen och nu håller pappa på och fixar en massa kycklingfiléer till festen... Som tur är så sover Du så vi hinner fixa. Just det vi håller även på och frostar av frysen nu. Vi kommer nog somna väldigt tidigt så jag håller tummarna för att även Du vill sova då fast det brukar Du ju vilja...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0