Måndag

Din nuvarande ställning...

Jag förstår som vanligt ingenting...igår fick Du mat vid 22 och vaknade ändå kl 02 i natt. Sedan fick Du inte mat förrän 08.30 i morse. Märkliga, gulliga Du. Idag ska jag försöka hinna baka lite bröd till festen så Du får gärna sova en stund till.

Under morgonen har Du varit på ett strålande humör och allra gladast var Du när Du bajsade ner hela skötbordet....såååå duktig! Jag trodde Du var färdig och höll på att byta blöja men Du var inte färdig. Jag klarade mig i alla fall... Vilken tur att jag har Dig så att jag har något att göra om dagarna :) Helt ofattbart vad Du producerar tvätt!!!

Igår bestämde sig Tarzan för att bli Din kompis. Han låg hos Dig i soffan hur länge som helst.
 Liten filmsnutt från Din första jul. Du fick ju som sagt många julklappar men Du fastnade omedelbart för en panda som Du fick av morbor och moster....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0