Doppanik...



Jaha...då närmar sig dophelvetet med stormsteg. Vi blir antagligen runt 50 stycken och jag var och kollade i församlingshemmet idag. Om jag hade fått bestämma så hade vi hoppat över hela dopgrejset....jag förstår inte...Du heter ju redan Agnes så vad har kyrkan med det att göra?!? Jag döptes i kyrkan till Jeanette men kallades för Linda redan efter ett tag och har kallats för Linda sedan dess, förutom under en kort period när jag gick på mellanstadiet då jag tvingade alla att kalla mig för Jeanette.
Pappa gjorde jättefina dopkort och det är Ditt fotavtryck som tassar över kortet. Vi råkade dock skriva fel datum för när alla ska höra av sig och meddela när de kommer...hihi...

En lite tjurig tjej i morse som inte alls vill lägga inbäddad i soffan. Du verkar för tillfället tro att min uppgift i livet är att sysselsätta Dig varje sekund Du är vaken...lite gnällig är Du allt för tillfället och det är inte längre kul att sitta och fundera själv i babysittern....jag får inte mycket gjort för tillfället! Tur att storasyster så gärna busar med Dig...

Vilka gulliga lår Du har fått....Din mamma älskar dem...Dina dubbelhakor är dock ett helsike att hålla rena!

Här tror jag att Du funderar över dopets betydelse....hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0