Vem ska man tro på tro på...



Helgen har varit värdelös med urusel melodifestival, godisråttor i skåpen och en rosslig liten Tulla. Nu sover Du med en handduk under madrassen för att kunna andas lite bättre. Skönt att det är måndag igen och allt återgår till vanlig ordning. Idag har vi busat massor och Du kan få mig på gott humör oavsett hur allt annat är....lilla hjärtunge.



Idag har det varit många klädombyten eftersom Du för tillfället kräker ner Dig hela tiden...



Fast dagen börjar och slutar alltid med pyjamas....

Dagens stora händelse...ett livs levande icke-flygande djur i grannens trädgård...

Ännu en skrattbild på mammas hjärta.... Sista gången Du använde den klänningen. Storlek 62 fungerar verkligen inte längre. Igår köpte jag en ny stålmannen pyjamas i en STOR storlek...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blev så glad idag när din mamma frågade om vi vill passa dig en dag i augusti. Så klart vi vill! Det är så kul att träffa er alla så vi tar vara på alla tillfällen som ges. Du är en riktig liten solstråle på alla bilderna här på bloggen och jag blir så glad när jag tittar på dig här. Kram på er alla från mormor

2009-02-09 @ 22:15:59
Postat av: Anna och dogsen

Hejsan i stugan, vi mår bra...iallafall så bra man kan. Majas stygn är borttagna och hon är glad. Nu hopaps vi att det "elaka" inte kommer tillbaka. Det var så kul att träffa dig när du var och hälsade på. Stor kram på er båda.

2009-02-10 @ 14:21:33
URL: http://www.ridgebacktassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0