Uppvisningsresa



Igår gjorde vi vår första tur till Kalmar. Jag gick upp vid sju, duschade, käkade frukost och vid halv åtta blev jag orolig och undrade varför gullungen inte vaknade...men jodå, visst var Du vaken. Du låg i sängen och pillade på alla grejorna och när Du fick syn på mig så sken Du upp. Sedan blev det matning, packning och blöjbyte. När vi precis var redo för att åka så passade Du på att bajsa....lättnad över att Du inte gjorde det i bilen men suck över att Du inte kunde gjorde det lite innan vi var redo för avfärd. Till slut kom vi i alla fall till mammas jobb och där var Du mest chockad över all uppmärksamhet och visste inte riktigt på vem Du skulle titta. Ett skötbord anordnades på chefens bord och amning fixades och sedan somnade Du. Antagligen blev Du helt slut efter alla nya intryck eftersom Du sov en bra stund i vagnen (lagom tills jag hade hunnit käka lunch med kollegorna och gå runt lite och prata med de flesta fast trots tre timmars besök så hann jag inte med alla!). Därefter gick vi en runda på köpcentrat och sedan lastades Du in i bilen för färd till mammas förra jobb. Där vaknade Du och var som en solstråle när Zeinab gullade med Dig. Vi hann med en fika där och sedan blev Du lite trött och gnällig så det var bara att åka hemåt igen.  

Så gullig även när Du sover

 Mamma håller på att lära sig photoshop...

Kommentarer
Postat av: Pia

...jag gillar photo filtre bättre.....

2009-02-04 @ 21:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0