Humörsvängningar


Det är härligt att Du har fått något efter mig men måste det vara mina humörsvängningar? Igår var det träff med föräldrargruppen och Du som brukar vara en solstråle var gnälligast av alla barnen. Jag hade fullt sjå med att få tyst på Dig och hade knappt tid att lyssna på allt prat om barnsjukdomar. Möjligtvis berodde det på att Du var övertrött och inte kunde komma till ro att somna där. Jag kan i alla fall konstatera att Du är STOR! Jag tror att Du är yngst i gruppen men Du tillhör definitivt de största barnen :) En tjej som låg bredvid dig var 1,5 månad äldre och var 1 cm kortare och ett kilo lättare...hihi....min lilla michelingumma....



Det är trots allt inte så svårt att ta foton på Dig när Du ler eftersom Du är oftast glad. Fast igår när vi kom hem från föräldrarträffen så skrek Du helt hysteriskt i 30 minuter och jag börjar undra om Du inte tål penicillinen jag käkar. När pappa kom hem busade han med Dig rejält en stund och Du somnade redan kl 18 för natten. Jag passade på att lägga mig i badet och njuta av en bok. Storasyster var på 80-tals disco och var världens coolaste med smink och allt!


Du vaknade som en solstråle idag strax innan halv åtta och satt med hela familjen när vi käkade frukost. Det tyckte Du verkligen var kul. Sedan somnade Du vid 10 och sov 45 minuter och vaknade på fel sida. Det är helt omöjligt att hänga med i svängarna men lite mat gör Dig oftast glad. Fast nu krånglar Du lite med det oxå. Det verkar som om Du inte riktigt hinner med när Du käkar. De första minuterna går bra men sedan är det precis som det "svämmar över" och det är mjölk överallt. Du blir frustrerad och försöker svälja och svälja men det är inte särskilt lätt....dessutom är Du lite förkyld för tillfället och tycker antagligen att det är jobbigt att andas när Du äter. Stackars lilla pluttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0