Grimaser



Som Du håller på och spexar för oss hela tiden! Det är full rulle och bloggen blir allt svårare att hinna med...nu sover Du inte så mycket längre. Det blir en timme på förmiddagen och ca 2 timmar på eftermiddagen och är vi då ute och promenerar så blir det inte så mycket tid över för bloggande. Du nöjer Dig med att ligga på badrumsgolvet när jag duschar (tar max 2 minuter numera i och för sig) och jag kan kasta i mig både frukost och lunch på världsrekordshastighet. Din badbalja är perfekt att lägga Dig i när det är dags att fixa i tvättstugan fast oftast ligger Du på golvet i köket och pillar på Dina leksaker men det blir inga längre stunder som Du nöjer Dig med det...

Igår bytte pappa ut liggdelen i vagnen mot sittdelen så idag har vi varit ute och provat vagnen Du och jag. Det funkar nog men Du ser sååå liten ut i den stora vagnen. På fredag tar vi tåget till Skåne och då ska jag få med både Dig, vagnen och bilstolen så det kan ju bli ett litet projekt :) Hur ska vi klara oss utan pappa en hel vecka? Du älskar att busa med pappa ju!




Dina grimaser är för härliga....



Kommentarer
Postat av: Mormor Karin

Vilka fina foto mamma tar på dig. Det känns ju nästan som om man är med där hos er. Vad skulle vi gjort utan våra kameror!!!!

2009-02-11 @ 16:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0