Fortfarande i stugan


Jag och sagelfröken är fortfarande i stugan.... I morse var det morfar som tog upp Dig ur sängen och gosade en stund innan han skulle åka till jobbet. Morbror har varit här idag och fortsatt med uteplatsen. Du satt i soffan och kollade på TV och var allmänt nöjd. Igår var en orolig dag. Du somnade vid 18 men sov jätteoroligt. Vid 21 vaknade Du och då passade jag på att ge Dig lite mat. Sedan sov Du till 04 i morse innan det var matdags. I eftermiddag får vi nog ta en tur med vagnen i det soliga vädret. Jag sitter här och väntar på att Du ska vakna....nu har Du sovit i över 2 timmar. Jag försökte oxå vila men är helt värdelös på att somna dagtid. Storasyster har fortfarande feber och är sjuk men vi får hålla tummarna för att hon blir frisk och att pappa klarar sig undan influensan....annars stannar vi i Skåne ett tag till...

Fröken har ett minspel som roar oss alla....idag tog jag nästan 50 foton när Du satt i soffan och det är svårt att sortera bort eftersom Du är så söt oavsett vilken min Du gör!





Kommentarer
Postat av: Bodil (Åland)

herregu vilken söt tös du har...

2009-02-17 @ 18:47:47
Postat av: Ebba Smulpaj

Wow, vilken tjej som sover 21-04!! Mamma blev jättelycklig när jag häromdagen sov från 20-00....



/Ebba

2009-02-17 @ 21:19:57
URL: http://ebbasmulpaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0