En helt vanlig måndag



Helt plötsligt gör det inget att det är måndag längre... En titt på Dig gör att alla dagar känns som en fredag med ett glas rött vin :)

I morse när jag vaknade tittade jag ner i Din säng och där låg Du klarvaken och studerade en spegel. På spegelkanten sitter en fjäril som Du pillade på och pratade lite med.

Med babyvakten har hela familjens nya liv börjat...idag kunde jag hålla på i tvättstugan utan att känna mig stressad över om Du låg där uppe och gallskrek. Nu hör jag minsta lilla fis från sovrummet.

Eftersom Du lyckades bajsa ner Dig ännu en dag så passade jag på att ha klädprovning. Du växer ju som sagt ur Dina kläder väldigt fort och det var med stor sorg som ännu fler kläder fick läggas undan idag. Jag hittade däremot den här klänningen som mormor och morfar köpte till Dig när Du låg i min mage och då var jag ju bara tvungen att plocka fram kameran...igen... På tre månader har jag tagit drygt 1 600 foton på Dig...ja, ja...det är ju faktiskt för Din skull (och lite för min...tycker det redan är mysigt att sitta och titta på bilderna från när Du är liten och tänka på hur det var).



Det känns ju lite fjantigt att går här hemma i en fin klänning (som dessutom är lite för stor) men till slut tog jag på Dig en annan klänning som aldrig använts tidigare!

Ganska trött på mamma tror jag....




Jag tycker att Du är väldigt lik Din pappa. Till vänster är det ett foto på pappa när han är tre månader och till höger på Dig när Du är tre månader... Ni är så söta båda två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0