Underbara barn...

Idag var det julfika på Stor och Liten. Alla dessa härliga barn var utklädda till pepparkaksgummor, tomtar och lucia (Du). Din luciadräkt var alldeles för stor men jag kom på kl åtta igår kväll att det var idag barnen skulle vara utklädda så det fick bli den storleken som fanns kvar :)
Hur mysigt som helst och alla barnen är ju för söta i sina dräkter. Du hade mest bekymmer med Ditt glitter och tyckte att det var väldigt spännande...
Oj, vad många foton det blev! Svårt att välja ett en dag som denna. Du var helt slut när vi körde därifrån och somnade i bilen. Du vaknade inte när jag bar in Dig och tog av Dig alla kläderna men slog upp ögonen en kort stund när jag la ner Dig i sängen. Jag passade på att pussa på Dina gosiga kinder när Du sov....hihi... Nu har jag precis stekt kyckling och kokt potatis till Dig så vi får hoppas att det passar lilla fröken när Du vaknar.
Igår var jag på trevligt julbord med jobbet. Du var ledsen och längtade efter mig så det är nog bra att jag ska börja jobba nu. Pappa hade fullt upp med att sysselsätta Dig i några timmar och ni hade även badat tillsammans. Du blev lite rädd för pappas nakenhet :) och ville ha badkaret för Dig själv eftersom då är där mycket plats för kana och plaskande men det hade gått bra. Mina favoriter!

Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Världens sötaste lucia! Sprider verkligen ljus och glädje i världen :)

Så duktig du är Agnes... Emma hade kastat bort både ljuskrona och glitter. Hon gillar att "klä" pappa, men vill inte själv vara "fin". En bestämd ung dam!



Puss på dig sötis!

Cia

2009-12-11 @ 07:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0