Trötta föräldrar...

Vad håller Du på med lilla Skrutta? Vilken orolig natt.... Du vaknar och är hysteriskt ledsen nästan varje timme. Är det tänderna som spökar? Vi får i alla fall en föraning av vad som väntar till sommaren :) Trötta föräldrar idag i alla fall så nu ska jag försöka sova en stund eftersom Du precis har somnat. Tur att vi inte har det så här varje natt!
I eftermiddag får vi gå ut och promenera en sväng i alla fall.
Om dagarna är det mycket Tarzan som gäller. Han får prova Din hårklämma, hårband och Dina mössor. Hade Du kunnat så hade Du även satt på honom Dina skor. Det är spännande att se hur Dina lekar utvecklas. Idag fick Po (som fortfarande har Dina sandaler på sig) smaka vatten ur Din vattenflaska. Snällt av Dig att dela med Dig...
Ibland blir Du helt gnällig och hänger mig eller pappa i benen. Oftast är det på kvällen när Du börjar bli trött. Pappa tycker synd om Dig och pysslar om Dig mycket bättre än vad jag gör. Jag blir oftast irriterad bara och säger irriterat "SLUTA"....hmmmm....undrar jag om mitt tålamod blir bättre när jag börjar jobba? Det är nog skönt för oss alla att det är byte av förälder här hemma nu. Det är mycket tankar för tillfället. Pappa är orolig för hur det ska gå när ni är hemma och jag är orolig för hur det kommer kännas att vara utan Dig dessa långa dagar och jag är även orolig för att jag kommer sitta på toa med öppen dörr på jobbet...det är ju så det ser ut här hemma :)

Kommentarer
Postat av: Anna me hundarna

Hmmm vi loooovar iallafall att inte hänga dig i byxbenen å inte ska vi gråta heller, looovar.

Stor helgkram på er. KRRRRAAAAAM

2009-12-11 @ 16:05:26
URL: http://www.ridgebacktassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0