Tack mitt hjärtegryn!

Det är en arg och besviken mamma den här helgen men Du har än en gång räddat den. Ibland är människor så j-vla tråkiga att ha att göra med och då känns det ganska skönt att man med gott samvete kan ta deras julklappar och lämna tillbaka dem och i stället köpa något fint till Dig.... Nu är vi i alla fall befriade från maginfluensa och sjuka barn....får väl se hur länge det varar...
Vad ska jag ha det här jäkla snöret till egentligen? Hiiiihiiiihhiiiiii.....
Bilderna är från förra söndagen när Du och storasyster lussade för mig och pappa. Ni var så söta!
Nu har jag börjat jobba och det är så himla kul. Mindre kul att tågen blev inställda i fredagskväll så det blev bussar i stället...favorit i repris. Sedan kom jag inte igång förrän strax innan lunch på jobbet eftersom datakortet (som vanligt) strulade när jag varit borta ett tag. Det är kul att jobba och jag har världens roligaste jobb....får väl se om jag tycker likadant om några månader...hihi...fast nu känns det så! Du sov ju när jag kom hem så det var mindre kul men vi tog igen det hela helgen. Vi har varit ute en hel del men Du är inte överförtjust i det här med snö. Det är dock väldigt spännande med träden och fåglarna. Tack min lilla humplatulla för att Du är så fin och underbar och för att Du får Din mamma att le!

Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Kramisar i massor till hela familjen!!!!!



Cia

2009-12-20 @ 21:37:38
Postat av: Sofia

Oj, vilken stolt blick på dig lilla pluttan; i storasysters famn!

2009-12-20 @ 22:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0