Nedräkning!

Öra, öra, näsa, mun....
Nu försöker jag verkligen njuta av våra sista dagar här hemma. Jag undrar om Du känner på Dig att något är på gång eftersom Du vill hela tiden vara nära mamma och sitter gärna i mitt knä. Igår åt Du nästan ingenting och ändå så sov Du som en stock i natt. Jag var inne en gång och gav Dig nappen och sedan fick Du en flaska välling strax efter fem och då somnade Du om till halv åtta! Idag har Du också tramsat med maten och jag har inte ens lyckats få i Dig en hel macka! Vi har varit ute och gått lite runt huset och promenerat på gatan och Du älskar verkligen att vara ute. I eftermiddag kör vi nog till Växjö och handlar de sista julklapparna. Skönt när allt är klart!!!

Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Söta gumman... blir så varm om hjärtat att se på dig!



Här är det fullt upp och storstädning av hela huset från golv till tak. Emma tycker det är superroligt att hjälpa mig och även om allting tar mer än dubblet längre när hon "hjälper" mig så är det verkligen 100 gånger roligare att ha henne med :)



Kramis sötis och ge din mamma en stor, stor kram också!

Cia

2009-12-16 @ 08:35:44
Postat av: faster ulrika

Stackars mamma som inte får gosa med dig hela dagarna längre! Men nu är det pappas tur som få rå om dig! Och vad jag har förstått så blir du bara duktigare och busigare ju äldre du blir......



Moppan

2009-12-16 @ 09:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0