Mätta familjen!

Så fin i kläder som Du fått av Liam...
Idag har vi varit hos farmor och farfar hela dagen och ätit oss rejält mätta. Du var lite grinig och klängig men när farmor plockade fram en massa kött till Dig (lammskinka, kalvsylta, köttbulle, skinka och lammfiol) så blev Du nöjd! Vilken solstråle som helt plötsligt visade sig...och det hördes en hel del mmmmm. Med tanke på Din förtjusning för kött så kan jag inte låta bli att undra om Du verkligen har fått någon gen efter mig som är vegeterian?!? Kusin Tyra var där och Du vill ju så gärna hänga med de stora tjejerna fast de tycker inte det är så kul när Du härjar med deras barbydockor.
Fy, vad fort julledigheten försvann. Nu är det dags för mig att återvända till jobbet. Det är ju bara tre dagar sedan får jag träffa Dig igen. Jag tycker att Du blivit lite klängigare och mer mammig sedan jag började jobba men det är helt ok. Vi vet ju varför!
Spisen som Du fick av mormor och morfar och kastrullerna från Danne och Maria är väldigt roliga. Du har Dina egna lekar här om dagarna och det är så kul att studera Dig.
Nu sover Du i Din säng och jag skulle kunna somna på några sekunder själv men klockan är ju inte ens åtta och snart börjar hockeyn....phu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0