Första konstverket...

3a3ad17f50cac0f10cf110424c826f35.png

Första konstverket är avklarat. Igår hämtade Du och pappa mig på stationen (lyx!) och sedan fick Du och jag en hel timme tillsammans. Du var så gosig och glad och skrattade högt när Du fes! Du tittade på mig med Dina stora fina blåa ögon och sa Mamma e. Vid sju blev det läggdags. Du står och hoppas framför micron för det går inte fort nog med vällingen och sedan rusar Du in på Ditt rum och försöker klättra upp i sängen. Igår var där ingen snuse och jag bad Dig hämta den. Då envisades Du med att peka mot en kasse som hängde på baksidan av Din dörr. Det var vår åkpåse med Dina blöjor, reservkläder och leksaker. Jag envisades med att säga Nej, hämta SNUSEN. Till slut kom pappa och sa att den visst låg däri. Han hade packat ner den när ni åkte till stan. Du har verkligen koll på Din snuse! :-D


Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Så underbart vackert!!!

Den ska ni rama in och sätta på väggen.



Önskar er alla en riktigt stämmningsfull jul!

OCH extra många gosekramar och pussar till Agnes förstås och en extra öm klapp på magen för mamma ;)



KRAMIS

Cia och Emma

2009-12-23 @ 22:16:31
Postat av: Faster Ulrika

Lilla Skrutta!

Jag anar talang.... Om det är fingerfärgerna du fick av mig du så hoppas jag att du inte glömmer mig när du blir rik och berömd!

Snart kommer tomten med massor av roliga paket till dig och de dina. God Jul!



Kramisar Moppan

2009-12-24 @ 08:08:21
URL: http://???

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0