Det var en gång en liten tjej...

som hette Agnes. Hon var en mycket bestämd liten fröken trots sin ringa ålder. Hennes mamma slutar inte förvånas över hennes val av attiraljer... Den här dagen blev det en röd mössa och utanpå mössan ett rosa hårband som hennes mamma fick hjälpa henne att få på sig. Sedan gick lilla Agnes runt med det hela förmiddagen efter att först att studerat konstverket i spegeln samtidigt som hon skrattade åt utstyrseln.
Allt klär en skönhet :)
Det är sååå roligt att gömma sig i skåpet där vi har smutstvätten (som numera skyndsamt läggs ner i tvättstugan eftersom det inte är så fräscht att se Dig gå och gosa med våra underkläder).
Du har förresten halkat på Din första isfläck men det gick bra ändå. Du har ju så mycket kläder på Dig när vi är ute så det är ingen större risk att Du slår Dig...eller jo, förresten om Du landar på näsan i asfalten. Sist vi var på Öppna förskolan så lät jag Dig gå till bilen. Som vanligt ska allting undersökas och det slutade med att jag gömde mig bakom en buske och kallade på Dig. Du ignorerade mig totalt och i stället fick jag se Dig krypa upp i rabatterna, dra ut en massa jord och slutligen fastna med mössan i rosenbusken. Då kände jag att det var dags att rusa fram men Du löste det själv och lät vara kvar i rabatten.
När vi är ute och promenerar och Du far iväg som ett yrväder så har jag kommit på att be Dig om hjälp med att köra vagnen är ett bra knep att få tillbaka Dig. Du hjälper mig att köra vagnen och tycker det är jätteroligt. Fröken hjälpreda....
Snart ska vi hem till Sara och Viktor och fika. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker din känsla för stil är klockren, Agnes, skitsnygg kombination! Kram!

2009-12-05 @ 19:39:46
Postat av: Anonym

...och den hälsningen var från Sofia, glömde skriva det..

2009-12-05 @ 19:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0