Busar ni?


Mamma tycker att pappa är lite slö med bloggen så hon lägger in lite gamla bilder så länge... Här busar Du i Ditt prinsesstält. Igår var ni och tittade på storasyster när hon spelade fotboll och Du hade till slut somnat i pappas famn. Gullunge! Jag var inte hemma förrän kl 21 så då sov Du sedan många timmar tillbaka. Det är lite tungt att inte få pussa Dig godnatt faktiskt men mamma hade en trevlig tjejkväll i Kalmar. Idag håller jag tummarna för att Du är vaken när jag kommer hem och att tågen är i tid för en gångs skull...


Din första tanke när Du fick testa färgerna var "går de att äta?". Du smakade på alla färgerna och kunde sedan konstatera att det finns godare saker. Fy vad jag längtar efter Dig min lilla sötnos!!! Om tre timmar så ses vi...

Kommentarer
Postat av: Hanna

God fortsättning!! vist är det hårt att börja jobba, skönt att vara ledig lite nu igen. Ni verkar haft en bra jul, gjorde som vi -stökade över magsjukan innan jul!! hur mår du och den lille i magen? kram kram

2009-12-31 @ 08:29:38
URL: http://tegnergatan3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0