Roligt med alla stora tjejer!



Stora syster har kalas och det är såå roligt med alla tjejer som pysslar om dig! Men pappa måste vara med annars blir det lite väl spännande. Men vilka glädjetjut när du fick vara med och dansa disco i källaren.



Dä är pappa ja, helt rätt. Du är så go. Du har börjat bli vild med vattnet igen. Du har varit lite smyg ett tag nu, efter att du plaskade så mycket att du fick en kallsup i början på sommaren. Nu sprutar det runt dig som en fontän.



Några av tjejerna från kalaset omringar dig på Göka. Fast nu är det mer spännande med det blöta härliga vattnet.



Här kommer mitt lilla sjöodjur vältrandes genom vattnet. Nu vågar du krypa och frusta dig fram i vattnet.



Du är så fullt koncentrerad på att vara en levande fontän att pappa inte kan få dig att titta upp en enda gång. Men oj vad roligt min lilla humplahona har det på stranden.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, vad jag längtar efter Dig mitt lilla sjöodjur. Pappa är så duktig som tar en massa fina foton och uppdaterar bloggen. Vi ses om fyra timmar!

2009-08-06 @ 14:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0