Oj, vilken packning!


Idag åker vi antagligen ner till Skåne hela familjen och Jesus vilken packning med vagnar, katter och barn och alla alla grejor! Det är mest Din packning av någon märklig anledning.... Vi ska ner till Bibbi och Kent på "möte" vilket egentligen innebär släktfest...åh, vad kul!!

Igår visade det sig att Du kunde STÄLLA dig upp i Din fåtölj och oj, vad långt upp Du kom då. Mamma hade hjärtat i halsgropen och min hand är precis utanför bilden..redo att fånga Dig.



Igår var det mycket bad och Du satt först en stund och tjurade (det var lite kallt) sedan var det precis som om Du bestämde Dig för att strunta i det och började härja runt helt hysteriskt. Du kröp runt, runt, skrattade, kanade på magen och hade allmänt kul. Sedan blev det nakenkrypning i gräset och kissa på gräsmattan.



Igår tvättade jag äntligen Pricken. Han fick hänga i ett öra på tvättlinan och torka i solen. Jag sa till Dig att vi skulle hälsa på Pricken (det brukar betyda att Du ska sova eftersom han ALLTID finns i sängen) så när vi gick bort mot tvättställningen såg Du lite fundersam ut. Din min när Du fick syn på honom skulle filmats....helt förvånad och Du tittade på mig precis som om Du tänkte "ser Du mamma...vad gör min Pricken där?!?! Vi fick skynda dit i alla fall och när Du nådde fram så kastade Du Dig mot honom och kramade honom riktigt ordentligt....hur söt får man vara egentligen?

Första tandborsten är inhandlad till de två tänderna. Vi har borstat med vår eltandborste innan (till Din stora glädje)...

Hejdå så länge....

Kommentarer
Postat av: mormor Karin

Oj, så gullig du är när du kryper rundor i bassängen, Mormor längtar så tills ni är här. Alla kommer att gosa med dig nu när vi träffar hela släkten och så får du ju träffa dina kusiner från Lund, Hannes, Ellen och lilla Edit.

2009-08-21 @ 08:29:32
Postat av: mormor Karin

Jag skrev ju fel. Det är ju dina nästkusiner som du ska träffa. Ja det är svårt att hålla reda på släktskapen.

2009-08-21 @ 08:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0