En liten killkusin!


Nu är han här...lillkusin. Igår kom han äntligen till världen och vi hoppas att allt är bra med hela familjen. Nu är Du "stor" ju.... Hoppas att ni får en massa glädje av varandra i framtiden!

Igår hade vi en riktig mysdag. Du var lite grinig på morgonen men det blev bättre när Du fick sova lite under förmiddagen (TVÅ timmar). Sedan gick vi till affären och käkade en massa blåbär på vägen dit. När vi kom hem så fick Du testa gungan en stund.



Sedan åkte badbaljan fram och då plaskades det rejält. Det blev en massa nakenkrypning på gräsmattan. Jag var tvungen att ta ett foto på Din söta gump men pappa tyckte det såg så roligt ut så det lägger vi inte ut här... Det blev även ett badskumsbad i badkaret (jag såg att Du stod upp och kissade i badbaljan där ute och sedan satte Dig ner i vattnet...hmmm). Mycket badande igår!



Igår gjorde jag hysteriskt mycket mat till oss. Det blev fullkorns couscous med tonfiskröra (krossade tomater, lök, paprika, svamp, zuchini, crabstick, tonfisk, yoghurt). Det gick hem! Jag frös in en hel hög med burkar till Dig och vi ska käka det till lunch idag oxå. Mindre kul var att Du råkade nysa precis när jag skulle stoppa in en sked mat i munnen så här var couscous i hela köket....jag kunde inte låta bli att skratta åt eländet...även Du skrattade (Du gör ju alltid det när du nyser).

Vi gick och mötte pappa vid bussen. Det var så fint väder så vi satte oss på fiket och tog en glass till Din stora glädje. Du är helt galen i natt. På hemvägen stannade vi till och plockade blåbär som vi proppade i Dig för att Du skulle hålla Dig vaken.

Du ÄLSKAR Din snuse....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0