Det går undan...


Vårt lilla troll...Du är ju överallt och har börjat visa Ditt humör. Självklart måste Du skrika när allt inte går Din väg och när Du inte får leka med kameran eller kaffet...hur ska vi annars förstå Dig :)

Min timme med Dig på kvällen består av att ge Dig gröt (som Du idag totalvägrade) och sedan går vi ut på gräsmattan och busar.

På gräsmattan går Du runt med Din gåvagn som Du fått av mormor och morfar. Lite jobbigt är det när mamma lägger gräs i den...för det ska tydligen inte vara där!!!

Ibland är Du glad även på kvällen. Fast allra roligast är det på morgonen...då är Du alltid en solstråle! I morse väckte pappa Dig kl 08.15!!! Märkligt! Du vaknade vid två i natt och ville upp så vi höll på ett tag med att försöka att få Dig att somna om men hur lätt är det när Du hela tiden reser Dig upp i sängen?!? Till slut fick Du välling och då somnade Du....


För några kvällar sedan så badade jag Dig. Du pussade ankan som vanligt och sedan började Du helt plötsligt klättra i badkaret. Du hängde över badkarskanten och ställde Dig upp och släppte taget i det hala badkaret. Efter några tappra försök så gled Du plötsligt baklänges och hamnade på rygg under vattnet. Du var nog inte ens två sekunder under vattnet innan jag fångade upp Dig men bilden har etsat sig fast på min näthinna. Du liggandes under vattnet med öppna panikslagna ögon. Fy vad otäckt och vad ledsen Du blev. Sen satte jag på vattenkranen och då var det kul att bada igen....men jag har inte lika lätt för att glömma....usch!

Hejdå bloggen....nu åker vi till Skåne igen. Mamma och pappa ska få ett barnfritt dygn och åka till Göteborg för att kolla på Madonna.

Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Du är så go du sötnosen!

Jag blir alltid lika glad när jag tittar på dig :)



KRAMIS!!!

2009-08-07 @ 10:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0