Nu är Du nästan gratis....



För tillfället överväger jag att sätta in en annons på Blocket....Du är hysteriskt mammig, gnäller så fort jag lämnar rummet, inget är kul, trött, äter som en häst, sover oroligt och vaknar till varje timme, är illpigg kl 05, vill inte ligga, vill inte sitta, vill inte göra något själv. Nöjd endast när jag BÄR på Dig och det är inte det lättaste eftersom Du väger en hel del. När Du somnar för natten är jag helt slut men är såååå tacksam för att Du i alla fall sover på natten (trots att det är oroligt). Trots allt så är Du ju ändå världens finaste och i morse provade vi kläder som Du fått av tant Bibbi. Du var så cool i Din nya jeanskjol och prickiga blus men Du hann kräka ner Dig innan jag hann ta ett foto....

Idag har vi gungat och varit ute och promenerat med Bibbi i över en timme. Mormor har mest stökat i köket hela dagen och fixat för påskmiddagen i kväll. Då ska vi picka ägg och äta en massa god mat.

Jag hade tyckt att det var lite kul om Du ville spela fotboll i framtiden.....
men Du har helt andra tankar när Du ser en fotboll.....


Än så länge har vi hunnit med en tur till Ystad, då var Du hos morfar och hos tant Bibbi, mamma fick massage, gamla farmor och farfar har hälsat på oss i mormor och morfars stuga och hade med sig en jättefin klänning till Dig, Du har fått en gunga av mormor som används flitigt i stugan, morbror Danne har gosat med Dig och lärt Dig allt om snusdosans betydelse, Bibbi har försökt roa Dig medan jag duschade i morse, morfar har tagit hand om Din innan han åker till jobbet m m. Skåneresorna är effektiva!

Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Detdär mlåter så bekant, Emma sov en stund på förmiddagen, men efter det har jag burit henne hela dagen, äter som en häst och skriker så fort jag sätter ner henne! Våra sötisar har nog samma "problem" :)

Jag får skicka en extrastort TACK till Agnes, det var hon som IGEN räddade dagen. Så fort jag satte på filmsnutten av Agnes där hon vänder sig, så lugnade sig Emma. Blev helt tyst och stilla. När vi såg på filmen för tredje gången, somnade äntligen Emma i min famn. Tack söta, rara Agnes!! ;)

2009-04-09 @ 17:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0