En vanlig lunch


Tur att inte pappa var hemma och såg att Tarzan satt på köksbordet :)

I morse vaknade Du halv fem! Jag blir galen....fast efter blöjbyte och amning (försökte att Du bara skulle somna om men Du visste vad Du ville ha...) så somnade både Du och jag om till kl 07!!! Sedan har vi käkat ostmacka, druckit lite fil ur nappflaska och duschat. Tänkte att jag skulle kolla lite på Dina sovtider och ska försöka hålla Dig vaken så mycket som det bara går under dagen så Du kanske kan sova till 05.30 i alla fall. Som tur är så är Du en solstråle kl 05 och jag bara smälter när jag ser Dig. Där ligger Du i Din spjälsäng med benen upp i luften och pratar för Dig själv, känner på Pricken och de andra gosedjuren tills det blir långtråkigt. Då säger Du (på Ditt eget språk) att det börjar bli tråkigt och att blöjan inte är så skön längre. När jag reser mig upp och Du förstår att  NU är det morgon...ja, då skiner Du upp och sträcker armarna mot mig och sedan kramas vi hela vägen till skötbordet. Du är så fin min lilla, lilla Agnes.



Fina tjejen i klänning från mormor som är i storlek 86 och knappt passar!!! Små storlekar.....

Kommentarer
Postat av: Faster Ulrika

Det är bra att vara lång och ståtlig. Vad gör det att du får ha större storlekar än andra små minikinbarn? Det syns redan att du kan bli fotomodell när du blir stor.( Då oxå) Fast jag antar att du tänker bli brandman, skridskoprinsessa eller varför inte veterinär.( Du har i alla fall bra hand med katter)



Kramisar Moppan

2009-04-28 @ 15:15:19
Postat av: Anonym

2009-04-28 @ 15:16:36
Postat av: Cia med Emma från AFF

Åååh så fin hon är och vilket toppenväder ni har! Gräset är grönt och gullungen kan ha sommarklänning på... underbart!

Ge en extrakram till tappra Tarzan! Våra katter upplever samma "ömhet" av Emma ;) Hon tjuter av glädje när de kommer i närheten och de gosar så gärna med henne!





Kram!

2009-04-28 @ 16:22:32
Postat av: Anna

Imorgon kommer ni, ska bli så kul!!! Vi saknar dig på jobbet. Hoppas du kan följa med oss på vår teamdag. Kram Anna

2009-04-29 @ 20:35:07
URL: http://www.ridgebacktassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0