Älskade Agnes


Igår såg vi lite på familjen Annorlunda (programmet med familjer som har väldigt, väldigt många barn...till och med större familjer än vår familj!) och då sa den skånska pappan något bra i stil med att det är ofta när han tittar på sina barn på avstånd och studerar dem som han känner hur mycket han älskar dem.... Jag älskar Dig hela tiden så klart men ibland när Du sitter i soffan och är helt inne i Din värld med att studera Ditt ena finger, eller utforska en clementin så hinner jag stanna upp och faktiskt se Dig och då är Du så fin så det nästan gör ont....eller när Du får syn på Din pappa och skiner upp som en sol när han tittar på Dig....då blir jag så varm och glad....Du är ju världens finaste Agnes.... Jag kommer att sakna Dig när Du ska flytta in på eget rum. Det är så mysigt att vakna av Ditt morgonprat och studera Dig lite i smyg....oftast så slutar det dessvärre med stora bajsningen men det är väl ett teckan på att det är dags för oss att stiga upp.


Idag har mormor köpt en gunga till Dig så när morfar kommer hem ska han få sätta upp den (men det vet han inte om än) och sedan ska vi gunga!!!!

Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Du skriver så vackert att tårarna kommer i ögonen. Precis sådär känner jag för Emma :)

Visst är de för underbara våra små!!!



Emma kommer att "bo" i samma rum som oss ett år till åtminstone. Vi har ett stort sovrum och har inga andra lediga rum för tillfället. Om ett år får vi kolla läget på nytt och kanse ger vårt rum till pojkarna och Emma får deras rum. Jag och mannen får väl flytta till garaget .....HAHA!



KRAMIS

2009-04-09 @ 09:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0