Kommer hon aldrig ut?

Agnes skulle komma den 18 oktober enligt alla beräkningar. Jag var övertygad om att hon skulle titta ut tidigare eftersom jag kom en vecka tidigare och tänkte att hon kände likadant...säkert...hon kom ut först den 30 oktober!!! De sista veckorna var döden. Jag samlade vätska, sprang på toa varje natt och trodde till slut att hon aldrig skulle komma ut. Familj och vänner ringde varje dag och suckade besviket när jag svarade och konstaterade att "jaha, du är fortfarande hemma"...

Två veckor innan beräknad förlossningsdatum roade sig bonusdottern med att måla magen...



Den 18 oktober var jag STOR! Jag gick upp 12-13 kg totalt och hade världens största mage...

Kommentarer
Postat av: Mormor Karin

Ja, visst väntade och väntade vi på att lilla Agnes skulle koma ut! Det kan ju hända så mycket när man går över tiden har man hört men det är säkert överdrivet.

2008-11-27 @ 14:15:31
Postat av: Moster Evalena

Jag var precis lika nervös som när Lina skulle ha barn, det var en hemsk väntan, jag ville verkligen att det skulle sluta lyckligt ,och det gjorde det och nu har du världens goaste lilla tös.

2008-11-27 @ 21:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0