Piggelin...

Nu börjar Din hosta bli bättre och Du är pigg och busig som vanligt. Så här glad blir Du när pappa busar med Dig. Igår kom storebror och storasyster hem. Nathalie hjälper så gärna till med allt och i morse bytte hon Din bajsblöja för första gången (pappa var morgontrött så storasyster fick rycka in).


Du gillar verkligen att sitta hos storasyster!

Rolig bild från BB på Dig och storebror.




Så här fundersam är Du i spjälsängen. Du funderar nog över hur länge Du ska behöva ligga där och vänta.....


Kommentarer
Postat av: Mormor Karin

Agnes kan man verkligen kalla fröken piggelin. Hon är nog den gladaste babyn jag har känt. Hon är så söt när hon försöker charma oss alla.

2008-12-06 @ 14:46:29
Postat av: Mormor Karin

Jag glömde skriva att syster Natha och storebror Zacke också är glada och söta.

2008-12-06 @ 14:48:39
Postat av: Bengt lillen Andersson

Hej Agnes du har inte träffat mig i nu men du blir säkert jätte glad när den tiden kommer,jag är den ende som där är redig ordning med i denna släkten men det vet ju Linda.Jag blev ju förvånad att Karin kan sticka,Agnes du är en söt liten flicka, oväntat så grattis.



Hej Agnes! Jag heter Kerstin och är inte släkt men känner din släkt. Du är en mycket charmig flicka och blir säkert lika rolig och glad som din mamma alltid varit. Hin har alltid avrit liten så jag blev lite förvånad när jag hörde att hon var så gammal att det var dax för barn. Dina syskon är jättefina. Dom tittar så gulligt på dig. Känns som du kommer att få många pussar och kramar. Ha det bra och skrik HÖGT när du inte får som du vill och dina föräldrar inte fattar någonting.

2008-12-07 @ 18:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0