Måndag....


Ja Agnes...då var det måndag och titta vad jag tvingade på Dig idag... Stackars Dig gumman...


Fast efter ett tag hade Du ganska kul....

Igår firade vi storebror som nu är 11 år gammal! Släkten var här och farmor och faster turades om att få hålla Dig. Alla åkte iväg och lyssnade på storasyster som sjöng i kyrkan men Du och jag stannade hemma. Jag är lite kycklingmamma för tillfället men vill att Du ska bli frisk någon gång! Jag tror att både Du och jag är ganska trötta på att vara sjuka. Du har fortfarande en otäck hosta och jag fick urinvägsinfektion i lördags...helt otroligt!!! Tur att Du är en liten "ståltjej" eftersom Du verkar kunna fixa det mesta....


Du fick två gigantiska påsar med kläder av faster som jag satt och sorterade efter storlekar halva kvällen igår. Så mycket fina kläder! Du fick paket igår av både farbrors familj och farmor och farfar...vi får nog snart bygga ut om vi ska få plats med alla Dina fina grejor.


I förra veckan började Du få hormonplitor och i morse var hela Du prickig i ansiktet. Som Du ser ut!

I natt hörde jag för första gången ett litet skratt! Du är så nöjd när Du fått mat och ren blöja på kvällen/natten och ligger ofta och pratar lite för Dig själv eller skrattar åt mobilen över sängen innan Du somnar..



Idag har vi försökt göra fotavtryck...det gick sisådär skulle jag vilja säga. Du är inte särskilt bra på att samarbeta! Sedan har Du lyckats med att bajsa ner Dig och gråta "hysteriskt" som vi kallar det (Du gråter i två minuter och det trillar krokodiltårar men det är inte särskilt hysteriskt...). De enda gångerna som Du gråter är när Du vaknar och är hungrig men jag tycker att vi kan byta bajsblöjan innan Du får mat. Då trillar där några tårar och munnen hänger och Du skriker lite lätt....och Du är så söt så söt....

Nu ligger Du på golvet och hickar och sparkar och undrar nog hur länge jag ska sitta här så nu får jag nog pyssla om min lilla gullunge!


Kommentarer
Postat av: Anna Kahl

Världens sötaste lilla tjej... :-)

2008-12-09 @ 11:38:44
URL: http://www.ridgebacktassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0