Da'n före.....



Då närmar sig julen med stormsteg. En dag kvar och Du kommer få massvis med julklappar. För första gången är det någon som får fler julklappar än jag....annars brukar jag och morbror Danne leda julklappsligan varje år. I år blev det inga julkort skickade...tyvärr..eftersom vi har en massa fina foton på Dig i tomteluva.


Idag åker storebror och storasyster till sin mamma och i morgon åker vi ner till Skåne för att fira jul. I natt har Du varit helt orolig och viftat och härjat hela tiden. Pappa tog hand om Dig i morse så jag somnade om och sov till halv nio.

Det är riktigt höstväder idag så jag och storasyster tog med Dig till ankorna. Storasyster fick köra vagnen och var så stolt så stolt.

Lilla Du i tuffa kläder från faster med familj...




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0